Jak promować kurs online?

Na przygotowanie dobrego kursu składa się wiele bardzo ważnych czynników. Jednak ciężko jest zyskać popularność w sieci bez odpowiedniej promocji. Jeżeli mamy już gotowy pomysł na kurs, musimy zastanowić się nad najważniejszymi aspektami. Jak się promować? Gdzie zrobić to najefektywniej? jak zjednać sobie zaufanie klientów?

1.     Udostępnij cząstkę tego, co już zostało stworzone

E-booki czy materiały zawierające podstawową wiedzę do uczestnictwa w kursie mogą świetnie sprawdzić się jako czynnik motywujący do dokonania zakupu. Dodatkowo, nasz przyszły kursant nabiera większego zaufania widząc namacalny efekt naszej pracy.

2.     Daj się poznać!

Świetną okazją do złapania kontaktu z klientem są webinary. Wyjście ze strefy komfortu okazuje się bardziej opłacalne niż mogłoby się wydawać. Przyszły kursant ma okazję zapoznać się z tematami na jakich będzie oparty kurs, ale też zobaczyć nas i polubić.

3.     Artykuły na blogu

Jeżeli prowadzisz bloga pewnie orientujesz się już, jakie osoby mogłyby być zainteresowane Twoimi kursami. Warto więc stworzyć kilka wpisów z zawartymi w nich ciekawymi informacjami odnoszącymi się do tematyki kursów. Niewielka dawka wiedzy może zaciekawić i skłonić do działania, zwłaszcza, jeśli dobrze nakreślimy płynące z zakupu korzyści.

Warto też angażować swoich odbiorców w proces tworzenia produktu. Zadawanie im pytań odnośnie wsparcia IT, oprawy graficznej czy drobnych modyfikacji znacząco wpływa na ich późniejszą aktywność. Odpowiednio skomponowana mieszanka marketingowa to tak naprawdę klucz do sukcesu, dlatego ważne by przyłożyć jak największą wagę do jej tworzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *